donderdag 4 januari 2018

52 weeks to Christmas week 1


Hallo iedereen, 

eerst en vooral de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar ! 

Ik ben daarnet nog verder aan de slag gegaan voor de challenge bij 52 weeks to Christmas. 
Dit was er echt eentje naar mijn hand dus mijn deelname kon toch niet ontbreken, meteen ook een goed excuus om het eerste kerstkaartje van 2018 te maken en meteen maar een goed begin te maken voor dit jaar ! 

De lieve pinguin een digi van Di's Digi's en kleurde ik met Copics.
Het papier had ik al eerder gesneden, het was een restje waar ik nog een achtergrondje voor een vierkante kaart uitkreeg.
De tekst is van SU.

Fijne donderdagavond iedereen.

Liefs
Margo

Ik doe mee bij :

31 opmerkingen:

Hetty P. zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
De pinguïn is echt een schatje
Groetjes van Hetty

Epie zei

Ook voor jouw de allerbeste wensen in 2018 !!
Je kaartje is weer een toppertje geworden Margo ..
Groetjes van Epie DT52WTC

Enny zei

Wat een mooie kaart, en die pinguïn is zo lief en prachtig ingekleurd ! Ook voor jou een fijn en creatief 2018 ! Groetjes, Enny

Petra-loves-paper zei

wat een leukerd en wat gaaf die "kerstballen"! grt, Petra

Nancy Soetaert zei

inderdaad een challenge die super in je straatje past!
Toffe pinguïn sleurend met zijn boom, hopelijk blijven de kerstballen allemaal mooi hangen!
groetjes
Nancy DT52WTC

SylS creaties zei

Wat slim bedacht, die kerstballen zo. Eentje om te onthouden!
Mooi kaartje!
groetjes,
Syl

Je@net zei

Gelukkig Nieuwjaar Margo.
En wat een leuke kaart om het jaar mee te beginnen. Geinig die 'kerstballen' in de boom!

Irene zei

Óók voor jou de beste wensen Margo en wat staat je schattige pinguinnetje er weer tof op!

XxIrene

Nota Bene zei

Voor jou ook de beste wensen! Deze pinguïn is zo schattig en grappig. Leuke kaart!
Groetjes, Nele

Annemarie en Merit zei

wat een leuk vrolijk kaartje met een schattige pinguin...
Bedankt voor je deelname bij 52 WTC
DT Annemarie en Merit

Yvonne zei

Leuke kaart met een schattige pinguïn.

Groetjes,
Yvonne.
DT52WTC

Eri zei

Leuke kaart Margo! Ik vind jou digi's altijd zo mooi ingekleurd met schaduw en al! Leuk ook de ballen in de kerstboom!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Margo, ook voor jou de beste wensen voor 2018. Wat heb je een leuke kerstkaart gemaakt. de tekst vind ik super en dan die lieve pinguïn die met zijn kerstboom aan het sjouwen is ;p
Leuk om er van die plakpareltjes op te gebruiken.
Lieve groetjes Miranda

Mariken zei

Goed bezig jij, kerstkaartjes voor 2018! En zo’n leukerd, pinguins zijn zo grappig!

afke zei

Mooi gekleurd en vrolijk kaartje! Ook voor jou de beste wensen.
groetjes, Afke

Ans Gilbert zei

Ook voor jou de beste wensen, wat een leuke pinguin heb je gebruikt.. Ook de kerstboom mooi versierd,
groetjes
Ans

GerJanne zei

Heel leuk kaartje en een enige pinguïn! Groetjes,
GerJanne

Hermien zei

Knap hoor om nu al te beginnen aan je kerstkaartjes voor 2018, voorkomt wel wat stress misschien! Je kaartje ziet er prachtig uit.

Groetjes Hermien

Jantine zei

Wat heb je je plaatje weer prachtig gekleurd, Margo. Een leuk en vrolijk kaartje maakte je!
Groetjes
Jantine

Sarah zei

Het is je gelukt!!
Leuk kaartje met deze lieve pinguin.
Geniet van je extra verlof dag vandaag. Xx

martina's kaartjes zei

een superlief kaartje heb je er van gemaakt !... voor mij begint stilletjesaan de voorbereidingsdag om maandag weer fris te kunnen starten... ik hoop niet te veel zieken, we zien wel
fijn dat je deze week meedoet met 52 WTC !
Grtjs, martina DT52WTC
x

Hetty zei

Wat een schattig kaartje Margo!
De pinguïn heb je mooi ingekleurd.

Groetjes Hetty

Gerrina zei

Jee jij gaat dapper door! Mooi het contrast tussen horizontaal en verticaal; geeft mooi beweging! Groetjes, Gerrina

Joanne kramer zei

Wat een leukerd! Ga zo door in dit jaar. Groetjes Joanne

lenywim35 zei

Ik dacht dat ikje gisteren al gemaild had? Want ik vind het een dot van een kaart. Ik had niet naar de sluitingstijd gekeken. Paatjes gevonden. Gezocht voor niets. Wel neen, komt volgende week wel goed. grts leny

Nancy zei

Hey Margo,

Oh, wat een lieve pinguïn op jouw kaartje! Helemaal geslaagd!!

Liefs,
Nancy

Margreet zei

Ach gossie, wat een schatje...
xxx Margreet

Angelique zei

Superlief kaartje met de schattige pinguin, prachtig ingekleurd. Wauw, ik heb echt met bewondering naar je kleurwerk gekeken, zulke lessen geven wel resultaat, dit is schitterend. Ook nog even genoten van je vorige creatie's.
lieve groetjes Angelique

Ellen zei

Enig deze pinguïn!

Colien zei

Heel leuk kaartje, lief plaatje, mooi geheel!
Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij 52WTC.
grtz. Colien

Martha zei

Hoi hoi Margot
Ah lief kaartje met pinquin, prachtig in gekleurd weer!
Liefs Martha