dinsdag 9 mei 2017

Distress Oxide


Goedemorgen allemaal ! 
Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart ....
Een UFO'tje ??? het komt niet van mij hoor, ik heb het van Sarah ... een UnFinishedObject :)
Jullie kennen dat vast allemaal !

Vandaag geen UFO'tje maar een gloednieuw kaartje :) 
Mijn mama heeft de Distress Oxides gekocht en bracht ze op een woensdagmiddag mee naar mij en we hebben samen een beetje getest wat je ermee kan en wat achtergrondjes gemaakt.
Van 1 van de testjes maakte ik deze kaart.

Ik doe graag mee bij : 

Hopelijk geraak ik vandaag een beetje vlotter thuis van het werk, gisteren was ik om 18 u thuis, als je gedaan hebt om 16 u en maar 15 km van je werk vandaan woont, kan dat toch wel tellen, ik denk dat ik te voet nog sneller was geweest ...
Gisterochtend duurde het 'maar' 1u20min om hier te geraken, dus vanmorgen heb ik dan de bus maar genomen om 6.30 ipv om 7.00 ....
Eerst even wat blogtijd dus voor mijn werkdag begint ! 
Vanmiddag heb ik afgesproken met Sarah ! Ik kijk er al naar uit ! 

Liefs
Margo

26 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Leuk Margo!
Groetjes Anita

Marfien zei

vrolijk kaartje, moet ook eens iets doen met mijn kattenstempel . . .

Marja zei

Leuke achtergrond heb je gemaakt Margo!
Groetjes Marja.

Eri zei

Wat een leuke kaart Margo met deze mooie achtergrond! Veel plezier vanmiddag!
Groetjes, Eri

Gerrina zei

Ik geloof dat fietsen een betere optie is als met de auto! Weet zeker dat je dan sneller op je werk geraakt!
Heerlijk he die nieuwe Oxide inkt; lekker wat neus om mee te "spelen" en gelijk een mooi resultaat! Groetjes, Gerrina

Sylvia zei

Superleuke kaart,Margo.Mooie achtergrond.Leuke bubbels.Fijne dag.

Groetjes,Sylvia.

Sarah zei

Hey Margo, Ja, die Ufo' s,blijft grappig!
Leuke kaart!
Het was kei gezellig!!!!

Jantine zei

Wat een mooie kaart, mooie achtergrond!
En die kattenstempel is ook erg leuk.
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Wat een grappige stempel en wat een mooie achtergrond! Mooi gedaan. Groetjes Marijke.

Margreet zei

Dank voor je uitleg van de UFO☺☺
Wat een mooie achtergrond en wat een gave kat....tof kaartje dus!
Wat een lange reistijd heb je gehad....zonde, dat je in die tijd niet kunt kleuren oid....
Veel plezier met Sarah!
xxx Margreet

Valerija zei

Great card. Love the fun cat and your beautiful background.
Valerija xx

Corrie Herriman zei

Leuk Margo !
Corrie x

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige achtergrond en kaart Margo
Gr Karin

Joke de Wit zei

Prachtig gemaakt Margo.gr.Joke

Je@net zei

Erg mooie kaart geworden, zo, Margo!

Petra zei

Mooie achtergrond met een prachtige stempel , mooie kaart Margo.
Lieve groet,
Petra

Larissa zei

Wauw, heel gaaf.
Leuk spul he dat distress oxide. Ik vind het ook erg genieten wat er gebeurd met de kleuren, helemaal leuk.

Enny zei

Heel mooie kaart Margo, die Oxide inkten zijn tof hé ! Ja, met de Noorderlaan-werken en die afgesloten op- en afritten zitten wij ook vast, het is erg hé ! Groetjes, Enny

Hermien zei

Prachtig kaartje Margo

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Oh ja, nu weet ik het weer! EN die heb ik bijna nooit! Er ligt een heleboel op mijn bureau, maar nooit kaartjes die half af zijn.. Dit kaartje is erg leuk en je achtergrond is heel gaaf! Mooie kleuren!
Was het gezellig met Sarah? Zal wel! ;-)
GerJane

Scraptastisch zei

Wat een funny kat Margot en je achtergrond is heel erg mooi geworden met de oxide inkt! En het met de hand getrokken lijntje maakt het helemaal af! Dankjewel voor je prachtige inzending naar Scr@p-Cards Challenge! Groetjes van DT Gerie

martine zei

Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Margo met super mooie achtergrond en wat is die kat super gaaf
dank voor je mooie inzending op het scrap-cards challenge blog liefs DT Martine

Nancy Soetaert zei

die achtergrond heb je fantastisch mooi gemaakt! Tof met die leuke kat!

Danoesja zei

Hoi Margo
Heel cool is je kaart met die geweldige kat en je achtergrond is erg mooi.
Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
Wat balen als je er zolang over moet doen om thuis te komen, hopelijk blijft dat niet zo.
Lieve groetjes, Danoesja

Nota Bene zei

Waw, dit vind ik echt een superkaart! Je achtergrond is prachtig!
Groetjes, Nele

Martha zei

Hoi hoi Margot,
wat een mooi achtergrondje zeg en dat katje vind ik zo leuk!!!
Goeiedag wat een lange reistijd,
Mijn werk is ook 15 km van mij vandaan,
ik ga altijd met de scooter naar mijn werk dan kan ik binnendoor en vermijd de snelweg waar ook altijd files zijn....
Liefs en groetjes van Martha