maandag 30 november 2015

Voor een jarige man

Goedemorgeniedereen,
ik ben er erg vroeg bij en live dan nog wel.
Ik zit met ongelooflijke tandpijn terwijl ik dit schrijf, net een pijnstiller genomen en straks maar even bellen, dus duimen jullie dat ik snel bij de tandarts terecht kan ?

Vandaag een eevoudig kaartje voor een man.
De stampel is van Crafty Individuals.
Gewoon gestempeld en uitgeknipt.
Dan gemat en op een witte kaart, daarop sentiment van SU en klaar was ik.

Fijne (werk)week iedereen !
Groetjes
Margo

28 opmerkingen:

Anoniem zei

Cool!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Els zei

Een hele mooie stoere mannenkaart.
En tandpijn is vreselijk Margo. Hoop dat je snel terecht kan.
Sterkte ermee. Groetjes, Els

Louise zei

Au!!!! leef met je mee en hoop dat de tandarts vandaag nog een plakje voor je heeft!
Mooie stempel heb je voor dit mannenkaartje gebruikt!


gr.LOUise

Hetty zei

Geen leuke reden om zo vroeg wakker van te zijn ..... duim, duim.
Mooi mannenkaartje heb je gemaakt, gave stempel.
Groetjes Hetty

Margreet zei

Gave mannenkaart Margo!
Ik zal ontzettend hard voor je duimen en wens je veel sterkte!
xxx Margreet

Joanne kramer zei

wat een prachtige kaart! maar wat vervelend die pijn...heel veel sterkte! groetjes Joanne

Marrie zei

Hallo Margo,

Wat is het lang geleden dat ik op jou blog ben geweest (schaam) maar wat staan er weer leuke kaarten op de traditionele kerst kaart vind ik super mooi ook deze kaart vind ik super.
Ik hoop dat je geen last meer van je tand hebt zo lastig tandpijn.

Lieve groetjes Marrie

Gerrina zei

Mooie kaart! Enne veel sterkte met de kiespijn! Groetjes, Gerrina

Ans Gilbert zei

Mooie, strakke kaart heb je gemaakt,
prachtige stempel en de afwerking met zwart is erg leuk!
Succes bij de tandarts, hoop dat het mee zal vallen,
groetjes,
Ans

Sarah zei

Ik hoop dat de tandarts je vandaag snel kan helpen !
Liefs Sarah

!neke zei

Succes met de tand !!!!
je kaart is top !

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Toffe kaart.

Veel suc6 met je tandpijn, hopelijk ben je er snel van verlost.

grtjs
Claudia

Veerle zei

Heel mooi Margo. Prachtige stempel.
Heel veel beterschap met je tandpijn.
Groetjes, Veerle

Doris knippenenplakken zei

Hoi Margo,
Leuke verjaardag kaart !
Hopelijk ben je al bij de tandarts mogen gaan en is het al wat beter ....
Groetjes Doris

Je@net zei

Wat een mooie mannenkaart, Margo.
Sterkte bij de tandarts, hopelijk kun je er snel terecht!

Mariken zei

Ai, tandpijn, zo naar! Hoop dat je bij de tandarts bent geweest en dat het opgelost is! Je mannenkaart is supergaaf!!

Unknown zei

Hoop dat intussen je pijn verholpen is!!! Je kaart is super leuk!! Gr Brigitta

Caroline Cards zei

Je hebt een leuke kaart gemaakt met deze stempel.
Hopelijk ben je snel verlost van je tandpijn. Sterkte!
groetjes, Caroline

Anoniem zei

Mooie mannenkaart Margo! Ook een beetje chique door de kleuren :) Oh nee wat naar dat je zo'n pijn hebt! Ik hoop zo dat je vandaag bij de tandarts terecht kon/kan en dat je van de pijn af bent! Heel veel sterkte en beterschap :)
Groetjes Chantal

Sylvia zei

Mooie mannenkaart,Margo.De stempel is prachtig.Hopelijk kon je vandaag bij de tandarts terecht en is de pijn al minder.

Groetjes,Sylvia.

Stempel er op los by Ilse zei

Knap gedaan Margo.
Mannenkaarten maken blijf ik moeilijk vinden ,-)
Liefs
Ilse

Corrie Herriman zei

Leuke mannenkaart ! Hoop dat je tandpijn beter is !
Corrie x

Irene zei

Toffe kaart Margo! Hoe is 't, tandpijn weg en niets ergs aan de hand of geen goed nieuws bij de tandarts??

xx Irene

Ellen zei

Al bij de tandarts geweest? Ik hoop het voor je, kiespijn is echt geen pretje. Gave mannenkaart heb je gemaakt, leuk met die ouderwetse auto.

Angelique zei

Wat een mooie stijlvolle mannenkaart! Hoe is het nu met de tandpijn? Is zo iets vreselijks.
groetjes Angelique

Corrie zei

Ik denk dat je inmiddels al wel naar de tandarts bent geweest Margo, ik hoop dat de pijn weg is nu.
Je hebt een prachtige mannenkaart gemaakt,leuk met de auto.
Lieve groetjes,Corrie

Enny zei

Heel mooie mannenkaart Margo, helaas las ik al dat je nog niet bij de tandarts terecht kan, ik hoop dat de pijnstillers intussen werken ! Groetjes, Enny

Misseke zei

Prachtige mannenkaart heb je gemaakt Margo - super gedaan.
Beterschap met de kiespijn.

Groetjes,
Misseke