donderdag 19 februari 2015

52 weeks, weer een kerstkaart !

Welkom op mijn blog Ans en Wilma !
Gezellig dat jullie me gevonden hebben !
Op het nippertje toch nog gelukt om een kerstkaart te plaatsen vandaag !
Het papier is weerom uit de restjesbak, dat begint al te vervelen volgens mij ...
Plaatje is een stansvel van Studio Light en de tekst komt van een ander stansvel van hen.
Ik vind deze wel leuk om te maken eigenlijk.
Weerom een drukke week deze week, maar het lukt me toch nog om af en toe een beetje te bloggen!

Liefs
Margo

16 opmerkingen:

Mariken zei

Mooie kaart Margo, heel sfeervol!

Diny zei

Prachtig kaartje Margo....wat zijn de plaatjes van Studio Light mooi he....je hebt ook prachtig papier gebruikt.

Groetjes Diny

Anita zei

Niet te zien dat ie uit de restjesbak komt Margo.Hij is prachtig.

Gr. Anita

An Smets zei

Mooi papiertje, mij verveelt het nog niet dat je het restbakje gebruikt. Ik ben precies hetzelfde aan het doen. En telkens zijn de kaartjes weer anders als de vorige dus wordt het niet saai.
Groetjes
An

Freubelmina zei

Prachtig kaartje met een leuk plaatje en leuke tekst!
Lieve groetjes, Wilma

Ans Gilbert zei

Hoi Wilma,
dit is echt een prachtig plaatje, mooi gecombineerd met het papier, de Memory Box mal en de leuke tekst, echt heel leuk!
groetjes Ans

Wies zei

Mooie kaart Margo. Je ziet het er niet aan af dat het papier uit de restjesbak komt.
Groetjes, Wies

Rosina zei

Heel mooi kerstkaartje \margot ....en wat goed van je dat deze weer met restjes hebt gemaakt ...een prachtige borderstans ook....

groetjes Rosina

Misseke zei

Schitterend kaartje heb je gemaakt Margo - supermooi samengesteld en gedaan.
Groetjes,
Misseke

McCrafty's Cards zei

Beautiful christmas card Margo I like all the detail.
Kevin xx

Joke de Wit zei

Mooi kaartje Margo.Groetjes Joke

Anoniem zei

Mooi geworden!!!
Leuk dat je meedoet met 52W...

Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

Joanne kramer zei

Wat een mooie en sfeervolle kaart! Groetjes Joanne

Marijke zei

Een mooie vintage kerstkaart. Mooi afgewerkt en dat met restjes. Fijn dat je toch nog meedoet met 52 WTC. Hoe meer er mee doen hoe leuker het is toch? Groetjes Marijke.

stieneke zei

Een mooie nostalgische kaart. De restjes moeten ook op toch? Bedankt dat je mijn volger bent geworden, ik ben ook jou volger geworden.
Groetjes Stieneke.

anneke's creaties zei

hoi margo,

wat een schitterende vintage kerstkaart
ik hou daar wel van
bedankt voor je leuke reactie op mijn kaart en leuk dat je volger bent geworden
ik ga jou ook volgen
ik had onder jou reactie al een antwoord gegeven maar doe het hier ook nog maar even
de stansjes zijn van Joy Crafts met serienr: 6002/2002
ik hoop dat je hier wat aan hebt

groetjes anneke