zondag 23 oktober 2011

Halloween met Tilda

Wat een zalige dag had ik vandaag !
Ik heb echt een hele dag geknutseld en vooral veel opgeruimd !
Maar dat is af en toe ook eens nodig he !
Maar goed dat ik mijn hartje al heb kunnen ophalen want ik zal een heel drukke week hebben en alles komt pas weer tot rust vanaf 1 november denk ik, maar dan ben ik gelijk ook weer 2 dagen thuis dus dat moet goedkomen he :)
Ik heb vandaag oa dit Halloween-kaartje gemaakt, ik had het al helemaal in mijn hoofd en vind hem zelf redelijk goed gelukt :)
Ik zag bij The Dutch Magnolia Chickies en bij Simply Magnolia dat de challenge Halloween is, dat is een goede reden om de Halloween-stempels nog eens boven te halen he.

Het model is eigenlijk een soort mapje waarin je de eigenlijke kaart schuift.
Het mapje heb ik een mooi lintje met strik gegeven dat ik eens op de beurs heb gekocht en dat nog steeds in het tasje zat *bloos bloos*
Dan een van mijn mini-Tilda'tjes erop gedaan en een pompoentje van de Aldi :)

Op het kaartje zelf een grotere Tilda en alles bewerkt met zwarte en oranje Distress inkt.
De swirl is van Magnolia en de bloem van Marianne Design en dan nog pompoentjes erbij.
Ik heb alles ingekleurd met copics en dat was het zo'n beetje.
Ik hoop dat jullie een even rustige en zalige dag achter de rug hebben als ik !
Liefs
Margo

50 opmerkingen:

Christine zei

Jouw is het beter gelukt vandaag! Prachtig kaartje en die kleine pompoentjes staan er héél leuk bij! Schattig modelletje trouwens!
Liefs
Christine

CreaSjouk zei

Leuk hoor!
Wat heb je trouwens een grappige foto gemaakt met al die kleine pompoenen eromheen.
Groetjes

carol zei

Wouw wat is deze kaart mooi geworden
Echt een waar kunstwerkje

groetjes Carol

SandraR zei

Leuke kaart, zeg! :-D
Heel vrolijk en leuke layout/ontwerp!
Super!!!

Liefs, San

Anneke zei

Een super leuk halloweenkaartje heb je gemaakt Margo :) Groetjes Anneke

Noriko zei

Leuke kaart Margo.
Wat een leuk model.
En mooi bewerkt.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Helen zei

Wat een mooie layout heb je nu. Je kaartje is heel erg goed gelukt. Heb vandaag ook gebruikt om te freubelen en lekker te wandelen met de honden in de zon. Groetjes.

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig kaartje MARGO
Heel mooi bewerkt.
Echt een super leuk model.


Gr Leny Hempen

Wendy ten Hove zei

Wat een leuke, gezellige kaart!! Mooi in de Halloween kleuren! En de foto zo met die pompoentjes is natuurlijk helemaal af!! Grappig!
Groetjes, Wendy

Unknown zei

Hoi Margo, geweldige kaart zeg!! Prachtige kleuren en wat zijn die pompoenen leuk. Van de Aldi zeg je?? Je haalt toch ook van de gekste winkels nog knutselspullen vandaan!! Groetjes ,Frea

Anke zei

Wat een leuk kaartje Margo
groetjes Tessa & Anke

Marijke zei

Wat een leuk en mooi halloween kaartje Margot! Erg leuk de pompoenen op de kaartje! Leuk model kaartje trouwens.
Groetjes, Marijke en Chantal

heidy zei

Wat een leuk kaartje Margo ja en opruimen hoort er ook bij!
Groetjes Heidy

Annika zei

Hoi Margo,

Wat een leuk Halloween-kaartje heb je gemaakt zeg! Helemaal leuk, alles in de sfeer. Met dank aan de Aldi hihi, leuk is dat toch he dat je soms bij de gekste winkels leuke dingen kunt scoren :)

Groetjes Annika

McCrafty's Cards zei

Beautiful card Margo,I like the tilda, the colours and design.
Kevin xx

Unknown zei

Hoi Margo,
heb even op jouw blog rondgesnuffeld en je creaties bewonderd. Wauw wat heb je eenmoois gemaakt!! En je Halloweenkaartje is super!
Groet van Alexan

krearia zei

Hoi Margo,

wat een leuke kaart zeg. Vooral die popoentjes vind ik erg leuk.
Ik heb vandaag maar even geknutseld (er lag een enorme berg strijkwerk die gedaan moest worden, maar daar ben ik nu weer vanaf).

Groetjes Ria

Monique zei

Wat een leuke kaart!
groetjes
Monique

Riet zei

Wat een mooi kaartje Margo.

Liefs Riet.

Jan Hennings zei

so cute!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt, super.

groetjes jolande

Berlinde zei

Leuke halloweenkaart, Margo!!!
Groetjes, Berlinde

Babette zei

Wat een leuke idee zo'n mapje, mooi gedaan.
Groetjes Babette

CreaLautje zei

heel mooi kaartje margo!!
Leuk om een halloween kaartje te maken, ik vind hem super!

fijne week

martina's kaartjes zei

wat een leukerdje ! mooi gedaan, mooi ingekleurd,
grtjs, martina
x

Unknown zei

Wat een leuke kaart, zeer goed gelukt. Leuk idee een kaart in een mapje.
Groetjes Saskia

Rosina zei

Wat een gaaf halloweenkaartje Margo....superzzzzzzzzz
groetjes Rosina

peggy zei

Wat fijn voor je dat je een zalige knutseldag had, en hopelijk vind je tussen de komende drukte nog wat rust.
Je kaartje is echt schitterend, ik heb zelf geen enkele halloween stempel, moet me er toch maar eens enkele aanschaffen.

Grtjs Peggy

Charlotte zei

Leuk halloween kaartje Margo!

angeleef zei

Echt helemaal schitterend en in de Halloweensfeer!
Ik hang elke keer bij een nieuw thema een zelfgemaakt kaartje omhoog aan de deur in mijn klasje. Mag ik deze lenen voor ons Halloweenthema? :D
Groetjes
** Evi **

Nora zei

Wat leuk dat je even meer tijd had voor het knutselen. En het resultaat mag er zijn!!
Liefs,
Nora

Patricia zei

leuk kaartje hoor, ik vind dat stempeltje ook zooooo scahttig. Groetjes Patricia

Faye zei

Hello!! I've had a bit of trouble finding you! This is a super card, as always. xxx P.S. Ice cream is good. x

Cindy Gay zei

I like the new wallpaper and profile photo on your blog! Lots of fun!

Unknown zei

Wat een schattig kaartje.
Zo leuk al die halloween kaarten overal.
Echt super. Ik denk ook dat het komt daar de kleuren combi. Zeer aantrekkelijk.
Het kaartje hieronder vig ik ook erg leuk.
Grappig met die grote paddenstoel.
Erg leuk met zo'n trapjes kaart.

Wat vervelend dat je zolang moe geweest bent. Maar wel super dat je nu eindelijk weet hoe dat komt.
Hoop dat je je door de medicijnen nu beter voelt.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

PIKO hobbyblog zei

Wat een superleuke halloween kaart heb je gemaakt.
Groetjes,
Pia

Desirée-ScrapDees zei

wat leuk dit zeg, leuk dat halloween gebeuren!

chantal en sygrid zei

schitterend kaartje margo
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Ans zei

Mooie kleuren combi, heel mooi kaartje voor halloween.

Liefs Ans

Bep zei

Hoi Margo,

Wat een leuke lay out heb je voor je kaart gebruikt super.

Gr...Bep

GerJanne zei

Hoi Margo,

wat een superleuk kaartje! Ik vind het een grappig idee om een kaart in en kaart te maken!
Vinden kinderen vooral leuk (grote mensen ook, hoor...)

Groetjes,

GerJanne

Wenda zei

Schitterende kaart is het geworden Margo.

Liefs Wenda

Yvonne Donders zei

Heel mooi en leuk dat je meedoet bij DMCC

Groetjes Yvonne

Miranda zei

wat een supergaaf kaartje is dit Margo, echt erg gaaf
gr
Miranda

Anneke zei

wat een schattig haloween kaartje , erg leuk gemaakt

Karin zei

Wat een leuk kaartje. Bedankt voor het meedoen met de challenge van The Dutch Magnolia Chickies.

Anneke. zei

Leuk en lief halloween kaart!
Leuk dat je mee doet met de challenge van DMCC.
Groetjes Anneke.

Teerg zei

Heel erg mooie kaart!!
Leuk projectje!!
Groetjes Greet

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Leuk hoor!! Met wat voor copics kleur jij het gezichtje, want ik vind de kleuren mooi!!

miriam zei

wat een mooie leuke shattige kaart
bedankt voor je deelname aan DMCC
gr miriam