zondag 11 september 2011

De september-routine :)

Hallo allemaal !
Eindelijk nog eens een beetje tijd om een kaartje te maken !
De september-routine komt stilaan weer op zijn pootjes terecht maar het was toch echt wel druk bovendien heb ik een soort van september-allergie denk ik :) als het september is dan ben ik altijd zo ontzettend moe en heb zoveel werk, ik kan de berg gewoon niet overzien !
Over mijn kaartje : het DP en de afbeelding komen uit de candy van Angelique die ik een hele tijd geleden heb gewonnen.
De swirl is een die van Magnolia en de bloemen zijn van Marianne Design en ik heb ook nog een randponsje van Artemio gebruikt.

Hier mijn afdrukje een beetje duidelijker, ik heb dit vrolijke meisje ingekleurd met copics.
Ik kom straks nog even bij jullie langs maar ga eerst lekker nog een beetje knutselen !
Liefs
Margo

23 opmerkingen:

Aleida zei

Schattig verjaardagskaartje! Leuk meisje zo met die krulletjes omhoog.
Nog even volhouden, september is al bijna op de helft ;-)
groetjes,

Jolanda zei

wat een leuk kaartje Margo!
grtz Jolanda

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schattig kaartje, leuk afdrukje, mooi ingekleurd.

groetjes jolande

angeleef zei

Hoi Margo!
Nou, ze lijkt in ieder geval wel blij met haar cadeautje hé. Hopelijk trekt de ontvanger ongeveer hetzelfde gezicht haha.
Ik denk dat veel mensen het september-gevoel kennen. Bij mij klinkt het alvast bekend in de oren! En als juf draai je dan dubbele toeren :)
Groetjes
** Evi **

GerJanne zei

Hoi Margo,

leuk kaartje!!! Word je er zelf ook niet vrolijk van? Ik vind hem fantastisch.
En een septemberdipje, ja dat kan...Even wennen aan het normale ritme en alles wat weer op gang komt na de zomerstop...
Sterkte ermee!

GerJanne

Helen zei

Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt. Ik zit inmiddels weer aardig in mijn ritme; maar ik had dan ook nog een weekje extra vrij terwijl manlief aan het werk was en de kids al naar school; dat is prettiger om erin te komen vind ik. Groetjes.

Riet zei

Wat een prachtige kaart Margo.

Liefs Riet.

McCrafty's Cards zei

A really lovely card Margo, I like the sweet image and the colours.
Kevin xx

Sieta zei

Hoi Margo,
Je kaart is weer prachtig geworden.

Lieve groetjes Sieta

CreaLautje zei

hoi margo!!

wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt zeg!!
Idd een erg vrolijke stempel!! daar hou ik van!!
ik hoop dat je lekker geknutseld hebt vandaag!!
dikke knuffel en een fijne week!!

Margreet zei

Wat een leuk kaartje Margo!
xxx Margreet

Lenie Hempen zei

Hoi Margo

Wat een leuk kaartje.
Echt super lief gemaakt.


Gr Leny Hempen

Unknown zei

Hoi Margo, wat een heerlijk vrolijk kaartje. Een beetje vrolijkheid kunnen we wel gebruiken. Ik heb er ook last van hoor, de september blues! Het begin van het schooljaar is sowieso aanpoten maar dit jaar hebben we voor mijn gevoel ook totaal geen zomer gehad en dat speelt denk ik ook mee. Liefs, Frea

Christine zei

Hallo Margo,
Leuk kaartje en ja sommige periodes kunnen zo druk zijn! Af en toe een beetje freubelen haalt je misschien uit je sleur. Ik hoop dat je weer gauw wat tijd hebt voor jezelf!
Liefs en een knuffeltje!
Christine

Anke zei

Wat een mooi kaartje!
liefs Tessa & Anke

Cindy Gay zei

That pretty little lady looks like you! Have a great week!

SandraR zei

Wat een vrolijke kaart, Margo! Mooie stempel heb je gebruikt! En prachtig gekleurd!
Succes met je "september-blues" en hopelijk heb je snel alles weer "op de rit".

Liefs, San

Babette zei

Wat een schitterend kaartje, leuk gedaan.
Groetjes Babette

Patricia zei

Je kaartje is erg leuk Margo. Lekker vrolijk en een echt opkikkertje met dit druilerige weer. Ik hoop dat het jou ook een beetje opkikkert en dat je snel weer volop kan scrappen. Groetjes Patricia

Anneke zei

Hoi Margo, september is hier ook een drukke maand! En dan hebben we nog zoveel feestjes deze maand dat we niet bijgeslapen geraken :) hihi ... Je kaartje is echt helemaal geweldig!! Hoop dat je ook weer snel in de juiste routine zit ;)
Groetjes Anneke

Unknown zei

Hoi Margo, Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Helaas zit de vakantie er weer op en ben ik net zoals jij druk druk druk met naar het werk rijden zometeen.
Groetjes en werk ze!!
Ageeth

PIKO hobbyblog zei

Hoi Marga,

Jij hebt ook weer een mooi kaartje gemaakt.

Liefs Pia

Diana zei

Hallo Margo

schitterend je kaart en bedankt voor je reactie op de mijne ben volger van je geworden.

liefs diana