zondag 21 augustus 2011

Stoere Edwin en SEW EASY !

Een nieuw kaartje voor jullie ... deze keer een stoere Edwin, de afdrukjes kreeg ik eerder deze week van Lautje en heb ik meteen gebruikt :)
Het papier is hetzelfde dan bij Tilda deze week en komt van bij Elke en ik heb hier ook mijn nieuwe randpons gebruikt die ik bij haar gekocht had.
De leuke bloem heb ik eens van Ria gekregen en heb ik bewerkt met Distress !
Die stans komt dus ook op mijn verlanglijstje want ik vind het echt een erg leuke bloem !
Tekststempel van LOTV en ook bewerkt met Distress

Hier vanuit een ander hoekje, Edwin en zijn coole auto zijn gekleurd met copics en ik vond het redelijk goed gelukt, enkel over het gezicht ben ik niet tevreden, maar ik krijg het niet beter.

Dan de SEW EASY, er waren een paar dames die er vragen over hadden en problemen om hem te gebruiken ... ik moet eerlijk toegeven dat ik er eerst ook niet goed mee overweg kon, ik had eerlijk gezegd gehoopt dat het als een fluitje van een cent zou gaan maar dat was dus niet !
Kwestie van het prikken denk ik echt wel dat je het matje erbij moet kopen want anders zal het niet lukken om door je papier te prikken.
Nu probeer ik echt om de aanwijzingen van de bolletjes te gebruiken om het een beetje uit te meten en leg ik mijn papier zo dat de te prikken rand op een lijntje komt, dat vind ik persoonlijk precies iets makkelijker en als het gaatje niet helemaal doorgeprikt is dan ga ik op het matje nog een prikje geven met mijn naald zodat het wel in orde is.
Verder kreeg ik van Hennie de tip om je draad op te splitsen in de dikte die jij wil gebruiken, ik ben dat nu een beetje aan het uitproberen en denk dat dat wel de beste tip is, proberen en oefenen en stilaan raak ik er toch beter en beter mee weg !
Veel succes in ieder geval !

Liefs
Margo

27 opmerkingen:

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Weer zo n mooi kaartje.Ziet er stoer :-)

Marijke zei

Leuk stoer kaartje, gaaf de rozet/bloem bovenin! Ik heb geen sew easy dus ook geen ervaring ermee!
Fijne zondag verder,
Marijke en Chantal

Cindy Gay zei

Great tones and color combo in your card! It's great!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

heel mooi kaartje, mooie kleurencombi,

groejtes jolande

McCrafty's Cards zei

Brilliant card Margo, I like how you have given Edwin a car.
Kevin xx

Ria`s Winkeltje zei

Mooi kaartje heb je gemaakt Margo, komt leuk uit zo de bloem, je zou er nog een brad in kunnen doen. Leuke kleurencombinatie zo

Liefs Ria

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en die kleurencombinatie is erg mooi

gr hetty

Aleida zei

Die rozet is heel mooi, net als je kaartje! Lief dat je die afdrukjes kreeg!
groetjes,

Bep zei

Hoi Margo,

Wat een toffe kaart heb je gemaakt echt super.

Gr...Bep

Patricia zei

wat een leuk kaartje Margo!! En je hebt erg mooi ingekleurd met de copics! groetjes Patricia

SandraR zei

Prachtige kaart, Margo! Mooie kleuren heb je gebruikt en er zit een mooi "evenwicht" in je kaart, symmetrie bedoel ik. Daar probeer ik ook altijd voor te zorgen.
En dank je wel voor je Sew Easy-tips! Lief dat je de moeite genomen hebt!

Lieve groet, San

Lenie Hempen zei

Hoi Margo

Wat een prachtig kaartje.
Echt super lief en stoer gemaakt.


Gr Leny Hempen

Miranda zei

leuke kaart Margo erg gaaf, leuke afbeelding zo met die auto op de achtergrond, gaaf hoor en die bloem is wel prachtig hoor
gr
miranda

Babette zei

Prachtig kaartje, mooi papier ook. Je hebt deze twee stempels leuk gecombineerd.
Groetjes Babette

Anneke zei

Leuk kaartje Margo,
Groetjes Anneke

Unknown zei

Wat een super mooie kaart weer.
Vind die beide stempels zo leuk voor een mannenkaart. Echt weer heel leuk gedaan.
Ook je baby kaart hieronder is een schatje.
Groetjes en een fijne week.
Brigitte

Wendy ten Hove zei

Wat heb je je kaart mooi gekleurd, Margo! Super! Heel leuke sfeer in de kaart, erg leuk geworden!
Groetjes, Wendy

susie zei

Hé cool kaartje Margo !!
Echt knap gedaan zo in 't blauw en met de accessoirekes :)

Nog veel plezier !

Charlotte zei

Lekker stoere kaart Margo! Ook de kleuren die je gebruikte zijn ideaal voor een leuke mannenkaart!
Groetjes,
Charlotte

mariska zei

Wat een stoere kaart heb je gemaakt.
Hij is erg leuk geworden.

Liefs mariska

CreaLautje zei

Leuk zeg!!! je hebt er een superleuke kaart mee gemaakt!!!

miriam zei

mooie stoere kaart
gr miriam

GerJanne zei

Hoi Margo,

leuk kaartje! Ik heb ook deze afdrukjes gekregen en er nog niets mee kunnen doen. Als ik dan jouw kaart zie krijg ik er zin in om ze te gaan gebruiken! Ziet er super uit.
Dank voor je reacties op mijn blog. Leuk om te lezen!

Groetjes,

GerJanne

Patricia zei

Je kaartje is erg leuk Margo! Leuke kleurtjes en leuk met die auto erop. Groetjes Patricia

Bernadet zei

prachtige kaart Margo!!Lekker stoer ook.
Mooi kleurtje heeft die jongeman

Esse Blog é acompanhado pelo: "Atualizamos suas redes sociais" zei

Oiee!!! Estou te seguindo!!!!!
De uma passadinha no meu blog
Beijus!!Daninha
artesanatosdadaninha.blogspot.com

chantal en sygrid zei

schitterende kaart margo
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid