maandag 17 januari 2011

Award gekregen

Lieve bloggers,
deze prachtige award heb ik van Chantal gekregen!
Bedankt Chantal, ik ben er heel erg blij mee !
Ik moet hem doorgeven aan 5 mensen:
- aan Bernadet ik heb haar leren kennen via Feline Playfull en heb via haar Karen's Doodles leren kennen waar ik al heel leuke patroontjes heb gevonden (nu enkel nog de tijd om ze te maken :))
- aan Elke, ik vind het zo super om bij haar in de winkel te komen want ze staat je bij met raad en daad!
- aan Chiara, ze heeft me leren distressen :)
- aan Sonja, mijn immer sympathieke collega !
- aan Lautje, een lieve recente blogster
Ik moet ook nog 3 dingen vertellen over mezelf :
- ik moet mezelf in bedwang houden want ben een 'beetje' knutsel-shop-a-holic :)
-ik heb net een strak schema ingevoerd voor mijn kids want het was hier chaos troef (even de duimschroeven aan :))
-ik zou wel 6 uur extra in een dag willen enkel om te kunnen knutselen :) (wie niet he)

Liefs
Margo



8 opmerkingen:

Anoniem zei

Margo, Gefeliciteerd met je award.
Toch altijd leuk hé.
Succes met het kaartjes maken verder nog.
grtjes
Christa

Anoniem zei

Margo, Gefeliciteerd met je award !
grtjes
Christa

chantal zei

Met plezier ga ik de award aan jouw door.
Liefs Chantal

Het zonnetje in huis zei

Hallo Margo,

proficiat met de award !

Groetjes, Jaimie

martina's kaartjes zei

Proficiat ! blij dat je ook een hebt gekregen, want 5 personen, is niet veel om aan door te geven als je je aan de regels wil houden ! Het is je gegund !
groetjes, martina
x

Bernadet zei

Ptroficiat met je award Margo!!
En bedankt dat je 'm aan mij door hebt gegeven:D!

CreaLautje zei

hai!!
wat leuk ik zie het net pas!!
wat lief dat je hem aan mij doorgeeft!!! super lief!

Monique zei

Proficiat met je award Margo!
Dik verdiend!
groetjes
Monique