vrijdag 5 november 2010

BLOGAWARD !!!!


Deze award heb ik gekregen van Nora !!!

Om de 5$ Digi’s With Attitude! Gift Certificate te krijgen moet je 3 dingen noemen die jou anders maken dan andere. En je moet hem doorgeven aan 5 andere bloggers. Als laatste zet je ook de award in de sidebar van je blog en linkt terug naar http://digiswithattitudechallenges.blogspot.com/

dus:
- ik leer eindelijk autorijden (op mijn 35 is dat hogen tijd :) )
- ik heb gestuurd om juf te worden in de lagere school maar werk in 'lingerie-branche' (over een carrière-switch gesproken :) )
- als ik de Flair lees, begin steeds van achter naar voor :)

Ik geef deze award door aan
- Marrie
- Lia
- Caroline
- Gonny
- Yvonne

Groetjes
Margo

3 opmerkingen:

Nora zei

Het is je van harte gegund!

martina's kaartjes zei

proficiat ermee ! zo krijgen ook de mensen die ik ook nog op mijn lijstje wilde zetten, ook aan hun trekken ! veel plezier !
groetjes, martina
x

Sonja zei

Proficiat Margo ... Je valt de laatste tijd nogal in de prijzen hè ;o)

groetjes,
Sonja